Labels

Saturday, March 10, 2012

RANDOM POST

Prepáčte za moju nečinnosť, ale nejako sa mi nechcelo nič pridávať a vlastne som ani nemala nejaké extra fotky. :) Takže teraz pridám iba mix fotiek za posledné obdobie a posnažím sa odteraz pridávať zase články. Veď už len 3 mesiace a môj pobyt sa skončí. 20. marca ma tiež čaká výlet do Belgického mesta Bruges, zrejme pôjdeme všetci z EF hrať bowling a ku koncu marca budú zase dlhé prázdniny. Ale poďme už k fotkám.

Sorry for my inactivity, but I didn't want to post anything new and I also didn't have a good pictures. :) So today just some random pictures. I have just 3 months left!! On 20th march I am going to a Belgium town Bruges from school, then we will probably go to play bowling with ef and at the end we will have soo long Easter holiday. But now finally the pictures. 


Carnival party a môj požičaný kostým Minnie. :)
Ušiel sa aj nejaký ten shopping. 
Skúšala som upiecť muffiny Dr. Oetkera ale dopadli trošku ináš ako som si predstavovala ......
..... no neboli až také veľké ako som si predstavovala :D ... Poučenie do budúcna :D
A moja new farba na vlasy. No som celkom spokojná. :)
Videla som tiež 2 zaujímavé filmy - X-Men a Hanna.
A dozvedela som sa o kampani Kony 2012. :)
A samozrejme som urobila asi milión vecí do školy. Music - esej o 1960s, konečne s rozhodla akú tému budem robiť na moju prezentáciu - História a vývoj Indie Hudby. Biology - Napísala som vyše 1000 slovnú esej o dobrých a zlých mikroorganizmoch. Sociology - Research o Funcionalizme nebol zas tak zaujímavý a na matike sme dostali nového učiteľa, ktorý je škót, takže jeho prízvuk je veľmi zaujímavý a občas mu vôbec nerozumiem. :D Ale inak je všetko okej.

No comments:

Post a Comment