Labels

Sunday, March 18, 2012

AMAZING WEEKEND

Tento týždeň bol celkom dobrý. :) Vo štvrtok som bola opäť na zumbe, piatok na trampolíne a včera dokonca plávať v Sovereign centre s Conny, Serenou, Kristínou, Katie, Katrine a Jackie. Je tam jeden bazén s tobogánom a občas sa urobia aj umelé vlny. Potom jeden studený na plávanie, ale tam som nebola, a ešte jeden malý kde sa dá len skákať z mostíka. Takže som si prvý krát skočila z 3m výšky a už to skúšať ani nebudem. :D Dokonca sme si posedeli aj v saune, ale ja to moc nemám rada, pretože sa mi zle dýcha. V poslednom čase sme si zvykli cez víkend aj variť, takže Conny zase urobila cestoviny s omáčkou. Nabudúci týždeň budem zase ja konečne variť. Dnes sme išli trocha do obchodov a potom na bowling do Hampden parku spolu s ostatnými EF študentami. A pretože v nedeľu nejdú poriadne autobusy, rozhodli sme sa ísť peši z bowlingu až domov, čo nám trvalo 50 minút. :) Teraz musím urobiť ešte nejaké úlohy do školy a v utorok ideme do Belgicka na výlet.

This week was quite good. :) On Thursday I was on Zumba again, on Friday on trampolining and yesterday swimming in Sovereign centre with Conny, Serena, Kristína, Katie, Katrine and Jackie. There is one swimming pool with slide and with waves sometimes. Then one cold for swimmers and one just for jumping. So for the first time I've jumped from 3m high springboard. :D We were also in sauna, but I don't like it that much. Lately we are cooking almost every weekend so on Saturday Conny made her pasta again with tomato sauce and meat. Hopefully the next week is my turn. Today we went to some shops and then we went playing bowling in Hampden Park with other EF students. And because on Sunday the buses don't go very often we decided to walk from bowling back home which took us 50 minutes. :) Now I have to do some homeworks and on Tuesday we are going to Belgium.


Hrala som za aj za 5ku takže som vyhrala!! :D

No comments:

Post a Comment