Labels

Saturday, January 7, 2012

Weekend :)

Takže už mám po Vianociach, po novom roku a aj po prvom dni v škole, ktorý bol v stredu. Takže som akurát v druhej polovičke môjho pobytu v Eastbourne. 

V stredu som si pozrela úžasný film Austrália / po anglicky dvd /, o ktorom som nevedela, že bude trvať tak dlho, tak som išla spať dosť neskoro. Ale čo už. :D Vo štvrtok mala moja hostmama narodeniny, tak sme jej kúpili tortu aj so sviečkami a dali darčeky. Bola veľmi rada, pretože to vôbec nečakala. V piatok som sa prvú hodinu dozvedela, že nám odpadáva matika, takže plus s mojou druhou voľnou hodinou som mala strááášne veľa času! A po škole som konečne išla na trampolíny aby som mala aspoň trocha pohybu. :) A dnes? No vstala som dosť neskoro. :D Bola som chvíľu v meste a kúpila som si ešte jedno DvD Robin Hood, ktoré si ale nechám na špeciálnu príležitosť si ho pozrieť. No a teraz mám za sebou 3 hodiny učenia biológie na môj budúcotýždňový test, ktorý je v stredu. :/ Ešte k tomu aj matika ktorá je piatok. / PIATOK 13. !!! / No hádam to nejako dám. :) Zajtra budem zrejme s učením pokračovať takže ma naozaj čaká úžasný deň. :D


1 comment:

  1. wow :) obdivujem ľudí ktorí idú na pobyty do zahraničia, ja mám znich trochu strach..hlavne kvôli jazyku, viem človek sa vňom má hlavne zdokonaliť, ale pripadala by som si tam úplne sama keby mi ľudia nerozumeli...vyjadrujem sa vždy dosť zložito :D a preložiť zložité vety do nemčiny/angličtiny mi potom robí problém

    ReplyDelete