Labels

Tuesday, January 31, 2012

Carrot spread

Opäť aj v tomto článku zostaneme pri jedle. :D No nejako ma to tuším začalo baviť alebo čo. Tak som hľadala na internete nejaké ľahké recepty a upútal ma recept na mrkvovú nátierku. Postup bol veľmi jednoduchý, kedže stačilo všetko iba zmiešať dokopy. V recepte síce bol napísaný iba jogurt, mrkva a syr, ale nakoniec som si to aj tak dotvorila podľa seba. Takže som si kúpila biely jogurt a ten zmiešala s dvoma nastrúhanými mrkvami. To sa mi ale nezdalo príliš extra tak som pridala ešte 3 plátky šunky a syr a všetko osolila podla chuti. Kúpila som si aj čerstvé pečivo, natrela na to nátierku a ozdobila pažítkou. :D
PS. dokonca som objavila cereálne sušienky, ktoré vyzerajú ako Bebe Dobré Ráno a ešte tak aj chutia. :D

No comments:

Post a Comment