Labels

Saturday, November 5, 2011

Short Week

Nemôžem tomu uveriť, ale opäť tu máme víkend!!! :D Tento týždeň bol pomerne krátky, pretože sme mali 2 dni voľna. V stredu som nič nerobila, len nejaké úlohy do školy. S Conny sme sa rozhodli urobiť nejakú zmenu a nafarbiť si vlasy. Tak sme sa spolu vybrali do Boots a ja som si kúpila farbu a ona šampón. Večer bola teda riadna sranda v kúpeľni, ale výsledok nakoniec stál za to. :) Moja farba bola violent red a teraz mám asi najviac červené vlasy, aké som kedy mala. Včera som konečne po dvoch týždňoch bola aj na trampolínach v škole. Ale stále ešte neviem jeden trik o ktorý sa pokúšam už strašne dlho. No možno nabudúce. :)

I can't believe but weekend is here again!! :) This week was really short, because we had 2 free days. On wednesday I didn't do anything special, just some things to school. Me and Conny decided to make some change and dyed our hair. So we went to Boots and I bought a color and she just shampoo. The evening in the bathroom was funny, but the result was really good.:) My color was violent red and now I have the most red hair in my life. I was finally on the trampolinas at school yesterday. But I still can't do one trick. Maybe next time. :)

No comments:

Post a Comment