Labels

Sunday, November 13, 2011

A really nice day in Eastbourne

Ach a ďalší týždeň je za nami. Ani sa mi tomu nechce veriť. :) Dnes sme boli iba v meste. Bolo neobvykle pekné počasie na to, že je november. Ale stále lepšie ako keby malo snežiť. V obchodoch je už Vianočný tovar a tak len rozmýšľam, aké darčeky asi kúpim. Je strašne blbé, že do kufra sa mi toho nezmestí a tak nebudem môcť kúpiť všetko čo by som chcela. Ale aspoň som kúpila vianočné pozdravy, ktoré sú fakt pekné a na obed sme sa stavili v McDonalde. Tiež som odniesla vyvolať film takže sa teším na fotky. Teraz už len dorobiť nejaké úlohy do školy a konečne povysávať. :P

Ah this week passed so quickly again. I still can't believe that. :) Today we were just in town. It was really nice weather even if its november now. But still better than snow. In the shops is lots of Christmas stuff so I am thinking which presents I should buy. Its so bad that I can't take so many things in my suitcase so I won't buy everything I want. But I just bought some Christmas cards today, which are so nice and we were in McDonald for Lunch. I also took my Boots camera to develope the film so I am so looking forward to my pictures. Now I have to do some homework and finally hoover our room!! :P

No comments:

Post a Comment